Η προσπάθεια μιας ακόμη μαθήτριας των Εκπαιδευτηρίων Ν. Μπακογιάννη ανταμείφθηκε, αφού κατάφερε να συγκεντρώσει 19.380 μόρια στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Πρόκειται για την Ευτυχία Ρουπακιά η οποία επιλέγοντας την κατεύθυνση Υγείας φιλοδοξούσε να ασχοληθεί με τον ιατρικό κλάδο – κάτι το οποίο θα γίνει σύντομα πραγματικότητα.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο onlarissa.gr γνώριζε ότι έχει γράψει καλά αλλά η βαθμολογία της δεν παύει να παραμένει έκπληξη για την ίδια.
Όσον αφορά την προετοιμασία της τους τελευταίους μήνες δήλωσε τα εξής: «Ήθελε μεθοδικό διάβασμα και πολλές επαναλήψεις. Στο σχολείο γράφαμε συχνά διαγωνίσματα εφ’ όλης της ύλης, κάτι που με βοήθησε αρκετά μιας και υπήρχαν κεφάλαια τα οποία είχα κάνει επανάληψη μέχρι και δέκα φορές!».
Επιπλέον τόνισε ότι αυτό που διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της είναι το γεγονός ότι έκανε παρέα με φιλόδοξα άτομα που την επηρέαζαν θετικά και δεν την απομάκρυναν από το στόχο της.
Άλλωστε όπως υπογράμμισε γνώριζε από πολύ μικρή ότι επιθυμεί να ασχοληθεί με τα ιατρικά επαγγέλματα. Το μοναδικό της δίλημμα τη δεδομένη στιγμή είναι αν θα επιλέξει Ιατρική ή Φαρμακευτική. Πάντως το βλέμμα της είναι ήδη στραμμένο προς την πρωτεύουσα του Βορρά…τη Θεσσαλονίκη.

Παράλληλα εκείνο που την αποφόρτιζε από την πίεση του διαβάσματος ήταν η Σαββατιάτικη έξοδός της – κάτι αδιαπραγμάτευτο όπως δήλωσε.
Ακολούθως ερωτώμενη για το εάν έχει να δώσει κάποια συμβουλή στα παιδιά που θα κληθούν να δώσουν Πανελλήνιες στο μέλλον ανέφερε:
«Αυτό που βοήθησε εμένα ήταν ο καλός ύπνος. Έδινα προτεραιότητα στην ξεκούραση μου και έτσι ήμουν πιο παραγωγική» κατέληξε.
Η φετινή χρονιά δε θα μπορούσε να θεωρηθεί κάτι άλλο παρά πετυχημένη για τα εκπαιδευτήρια Ν. Μπακογιάννη μιας και οι απόφοιτοι τους διέπρεψαν με τις επιδόσεις τους και ετοιμάζονται να «ανοίξουν» τα φτερά τους και να εισέλθουν στον ακαδημαϊκό χώρο, έχοντας ως πολύτιμα εφόδια τις γνώσεις και τις αξίες που έλαβαν από το σχολείο στη διάρκεια των μαθητικών τους χρόνων.









































