Μια μαθήτρια των Εκπαιδευτηρίων Ν. Μπακογιάννη ετοιμάζεται να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα και μάλιστα ούσα μέσα στις πρώτες της Ελλάδας σύμφωνα με την …εξωπραγματική βαθμολογία της.
Πρόκειται για την Ιωάννα Παπακώστα η οποία αρίστευσε στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις και συγκεντρώνοντας 19.780 μόρια, βλέπει στον ορίζοντα την Ιατρική.
Ανέμενε κάτι καλό η ίδια αλλά όχι τόσο μεγάλη επιτυχία, όπως τονίζει στο onlarissa.gr, υπογραμμίζοντας συγκεκριμένα: «Περίμενα πως έχω γράψει καλά αλλά δεν περίμενα αυτόν το βαθμό. Το σχολείο μας προετοίμασε κατάλληλα και είμαι πραγματικά ευγνώμων γι’ αυτό».
Επιπλέον τόνισε ότι το συστηματικό διάβασμα και η προετοιμασία για τις εξετάσεις είναι απόρροια πολλών ετών και όχι μόνο μιας σχολικής χρονιάς.
Ακολούθως περιγράφοντας συνοπτικά την καθημερινότητά της στη διάρκεια της πολύμηνης προετοιμασίας των εξετάσεων ανάφερε ότι: «Σίγουρα βοηθάει το συστημικό διάβασμα, αλλά το Σάββατο χρειάζεσαι μια έξοδο και να συναναστρέφεσαι με φίλους».
Όσον αφορά την επιλογή της σχολής που θα παρακολουθήσει από το φθινόπωρο – ήταν κάτι παραπάνω από δεδομένη μιας και ήξερε από πολύ μικρή τι επάγγελμα ήθελε να ακολουθήσει. Το μόνο που δεν έχει αποφασίσει ακόμα είναι εάν η νέα αρχή θα τη βρει στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη.
Αυτή η διάκριση αποτελεί αναμφισβήτητα ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία των Εκπαιδευτηρίων Ν. Μπακογιάννη, ταυτόχρονα όμως στέλνει ηχηρό μήνυμα ότι η προσπάθεια και το συστηματικό διάβασμα μπορούν να αποτελέσουν καθοριστικούς παράγοντες για την επιτυχία.
Γιώτα Φαρφάλα









































