Η διεύθυνση του Ωδείου Κολόβα με ικανοποίηση ,χαρά και περηφάνια συγχαίρει την μαθήτριά της Δήμητρα Γούλα για την επιτυχία της:
“Θερμά συγχαρητήρια στη μαθήτριά μας, Γούλα Δήμητρα, για την κατάκτηση του Β΄ Βραβείου στον 7ο Πανελλήνιο Μουσικό Διαγωνισμό Πιάνου «Κωστής Γαϊτάνος», που διοργανώθηκε από τη musicArte και πραγματοποιήθηκε στις 18, 19 και 20 Ιουνίου στη Μουσική Βιβλιοθήκη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
Θερμές ευχαριστίες και συγχαρητήρια αξίζουν επίσης στην καθηγήτριά της, Ιουλία Μανωηλίδου, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία της.
Ευχόμαστε η αγάπη σου για το πιάνο να σε οδηγεί πάντα σε νέες επιτυχίες και όμορφες μουσικές εμπειρίες και η μουσική σου πορεία να εξελίσσεται διαρκώς.”

tv10.gr









































