Ενημέρωση για τo γλαύκωμα στο ΚΗΦΗ του Δ. Τρικκαίων

Σημαντική και χρήσιμη ενημέρωση για το γλαύκωμα πραγματοποιήθηκε στυις 18 Ιουνίου 2026 στο ΚΗΔΗ του Δήμου Τρικκαίων. Το Κέντρο Υγείας Τρικάλων και η οφθαλμίατρο κ. Σοφία Αναγνωστοπούλου και η κ. Θεοδώρα Πολύζου αναφέρθηκε διεξοδικά σε μια νόσο που απασχολεί κυρίως ηλικιωμένους/ες. Οι φιλοξενούμενοι/ες του ΚΗΔΗ είχαν, επίσης, τη δυνατότητα να ενημερωθούν και να λύσουν τις απορίες τους.

Το ΚΗΦΗ του Δήμου Τρικκαίων είναι δομή συγχρηματοδότουμενη από την Ευρωπαϊκή Ένωση στο πρόγραμμα Θεσσαλία 2021-2027

Facebook
Twitter
Email
Sponsored