ΔΕΥΑΤ: Κατάλληλο και πάλι το νερό στον Ξηρόκαμπο

Ενημερώνουμε τους κατοίκους τoυ οικισμού  ΞΗΡΟΚΑΜΠΟΥ της Τοπικής Κοινότητας Μεγάρχης πως μετά από τον απαραίτητο καθαρισμό και απολύμανση του δικτύου, πραγματοποιήθηκαν οι απαραίτητοι χημικοί και μικροβιολογικοί έλεγχοι στο δίκτυο και σύμφωνα με τα αποτελέσματα το νερό κρίνεται  κατάλληλο προς πόση και για κάθε άλλη χρήση.

ΕΚ ΤΗΣ ΔΕΥΑΤ

Facebook
Twitter
Email
Sponsored